Alla inlägg under augusti 2014

Av Elvy-Filippa - 17 augusti 2014 00:03

Jag vill ha min energi tillbaka! jag vill göra grejer. Ibland går det bra att bara sätta igång även om kroppen och hjärnan säger nej men jag har gjort det lite för många gånger nu den senaste tiden vilket leder till att jag blir så jäkla trött heeeela tiden istället.

Jag har möte med psyk och försökringskassan på måndag. Jag längtar inte för jag gillar inte min läkare. Det är helt okej att komma med olika teorier om varför jag mår dåligt men att påstå att det enbart beror på hur jag äter och att hösten kan vara lite ovis är enligt mig att gå över gränsen. Hon sa även att man inte kunde räkna med mina tånårs år för då är det "bara" hormonerna som spökar.

Detta känns inge bra alls.


Vi får väl se när jag skriver igen..


XOXO


Elvy-Filippa

Av Elvy-Filippa - 6 augusti 2014 00:20

Min älskade laptop Marilyn fick gå i graven idag efter 6 år vid min sida. Tydligen var det något fel på grafiken i den och man kunde inte "bara" byta grafikkort i den eftersom det inte funkade så på den modellen. ;(


Men vad gör man då? Jo man åker till elgiganten och köper en ny! Dock med windows 8 som jag inte riktigt kan med men man lär sig väl.

Imorgon drar vi till stugan och fiskar lite, ska bli kul. Hundarna får springa fritt och bad så mycket dom vill.

Det har varit en lång dag idag och jag känner mig ganska sliten faktiskt.


Sista veckan av Jimmys semester sedan kommer jag vara ensam hemma igen på dagarna tills min arbetsträning drar igång någon gång i höst.


Vi ses och hörs!



xoxo


Elvy-Filippa! <3


Ovido - Quiz & Flashcards