Direktlänk till inlägg 1 oktober 2013

Tisdag...

Av Elvy-Filippa - 1 oktober 2013 09:35

Jag är så fruktansvärt trött. Härom natten hade jag en dröm som gjorde att jag vaknade av panikångest. Jag drömde att sverige gick in i krig. Mina syskon och jag var ute på gården när ett plan flög över oss och släppte bomber. Det började explodera runt om. Vi la oss ner i snön men visste att det inte var någon idé. Vi skulle inte klara oss. Jag tittade upp och såg bomben komma snabbt ner mot oss. Jag tittade på mina syskon och sa : "Bara så ni alla vet älskar jag er och ni är ljuset i mitt liv". Känslan av total hopplöshet var hemsk och jag kände så mycket smärta.. Sedan vaknade jag. Hjärtat slog okontrollerbart i kroppen, händerna darrade fruktansvärt mycket och jag var rädd. Jag vet inte om det är tackvare den nya medicinen jag har fått eller om det är en kombination av det och penicillinet jag går på. Jag har inte sovit ordentligt sedan dess. Idag ska jag till psyk, jag ska ta upp det med min kurator och se vad hon säger. Hoppas ni får en bättre dag än vad min har börjat som




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvy-Filippa - 9 januari 2015 00:27

Så vill jag bli författare...Eller djurskyddsinspektör, eller florist, eller något helt annat. Jag känner mig förvirrad. Dom flesta i min ålder vet vad dom vill göra eller så gör dom det redan. Det känns som att jag står och trampar på samma ställe o...

Av Elvy-Filippa - 9 september 2014 12:33

När det står så på skärmen så vet man att det snart är dags att dö lite inombords. Sitter just nu och kollar på när Christopher Odd spelar Outlast. Det är säkert trejde eller fjärde gången jag ser den men blir fortfarande lika skrämd av det spelet. ...

Av Elvy-Filippa - 17 augusti 2014 00:03

Jag vill ha min energi tillbaka! jag vill göra grejer. Ibland går det bra att bara sätta igång även om kroppen och hjärnan säger nej men jag har gjort det lite för många gånger nu den senaste tiden vilket leder till att jag blir så jäkla trött heeeel...

Av Elvy-Filippa - 6 augusti 2014 00:20

Min älskade laptop Marilyn fick gå i graven idag efter 6 år vid min sida. Tydligen var det något fel på grafiken i den och man kunde inte "bara" byta grafikkort i den eftersom det inte funkade så på den modellen. ;(   Men vad gör man då? Jo man å...

Av Elvy-Filippa - 12 november 2013 16:16

Så våran mini-dator crashade för ett tagsedan. Det sög för jag hade min bok på den datorn. iallafall så försökte vi koppla in den hårddisken i min stationära för att se om det gick att rädda någon fil. Men det gick självklart inte. MEn i förrgår fick...

Ovido - Quiz & Flashcards