Alla inlägg under januari 2011

Av Elvy-Filippa - 31 januari 2011 00:52

‎"They make it look so easy, connecting with another human being. It’s like no one told them it’s the hardest thing in the world." (Förlåt Jimmie att jag "snodde" den från dig) Det är dagens sanning. Har precis tittat på the secret och dom menar att man kan få precis allt man vill ha genom positivt tänkande så jag tänkte prova det :)


men nu ska jag skriva lite novell och sedan sova =)

xoxo


Elvy-Filippa

Av Elvy-Filippa - 30 januari 2011 22:02

Är inte så pigg idag , men det kan nog bero på att jag pratade med hinken inatt . Det har Mia varit snabb med att sprida bland våra gemensamma nära och kära :P Tack Mayyo för den :P 

Jag är BTW Awesome faktiskt , har lagat mat och det blev faktiskt gott! Massa vitlök <3 

Men men får väl se när jag slutar drömma om dig. Börjar bli jobbigt att det inte är verklighet. 


xoxo


Elvy-Filippa <3

Av Elvy-Filippa - 30 januari 2011 21:01

You don't know me.. 

Av Elvy-Filippa - 30 januari 2011 02:51

sometimes i believe the lies but i dont believe  them today

Av Elvy-Filippa - 28 januari 2011 20:32

Inte alla som är så här snygga en fredag kväll :P   

Av Elvy-Filippa - 28 januari 2011 00:37

Jag och min älskade syster Mia va till Ullared idag :D jag passade på att köpa nya bh:ar och då hade dom mina favoriter där! sånna man knäpper fram! men det var ju bara en nackdel.. Dom hade dom bara upp till C så jag får världens push-up i dom men men det är väl sånt man får ta , dom är ju lika bekväma för det :D 


nej om man kanske skulle sova och hoppas på att man kanske får ett sött sms eller ett trevligt telefonsamtal imorgon ? :D 


Vill Vill Vill 


xoxo 


Elvy-Filippa <3

Av Elvy-Filippa - 27 januari 2011 18:35

Jag vet precis vad jag vill och vad jag vill ha. Jag vet bara inte hur jag ska få det ^^

:)

Av Elvy-Filippa - 25 januari 2011 22:24

Dagen startade bra , och fortsatte bra :P jag och Erica + Dannö va upp te långflon och handlade lite och jag hittade en killparfym (jag älskar killparfymer) som inte luktade kille :O så jag köpte den :D mohaha   

Ovido - Quiz & Flashcards