Alla inlägg under november 2012

Av Elvy-Filippa - 28 november 2012 17:00

Det har varit mycket nu. Strul med försäkringskassan , varit på psyk, bytt läkare, komplettering och bara ett allmänt dåligt tillstånd. Igår satt jag och Nenna och drack kaffe och pratade som vi brukar göra när vi helt plötsligt hör någon som skriker i trapphuset, vi rusar ut och får se min granne (en äldre man) ligga på golvet. Och det var mycket blod runt huvudet. Då hade höften låst sig och han hade ramlat med ansiktet rätt ner i stengolvet. Vad vi kunde se så rann det blod ur näsan och han hade ett jack i näsan och han hade spräckt ögonbrynet. Det var så hemskt. Nenna hämtade papper och stannade med honom medans jag ringde till ambulansen. Sedan när ambulansen hade åkt iväg med honom så städade vi undan allt blod, papper och handduken. Idag är jag helt slut. Hjärnan har stängt av sig, kroppen är på lågnivå och motivationen är totalt bortblåst. Till råga på allt jobbar jimmy till 9.. Men nu är det bara 3 timmar kvar. Det ska jag förhoppningsvis klara.

Ovido - Quiz & Flashcards