Alla inlägg under juli 2011

Av Elvy-Filippa - 26 juli 2011 02:01

ADHD och nattlig epilepsi? Vad fan har jag gjort för att förtjäna det? :/ 

Ingen bra dag. Ingen bra vecka. På fredag är det min födelsedag och jag vill bara gå under jorden.

Av Elvy-Filippa - 11 juli 2011 01:18

Vilken jobbig dag det har varit. 

Jag hatar migsjälv och mina tankar.

Mitt humör och mina handlingar.

Ensamheten och sorgen.

Jag känner mig ledsen, så det gör ont i bröstet.

Jag vill gråta men jag kan inte. 

Jag hatar detta. 

Hur klarar jag resten av livet med detta? 

Hur ska jag kunna ta hand om mina djur när jag inte ens vill gå upp ur sängen?

Nätterna är fyllda med sömnlöshet och mardrömmar.

Dagarna är fyllda med trötthet och hemska känslor.

Jag har min pappa här och det är jag otroligt glad över för han har hjälpt mig så mycket. Men mina syskon är långt bort, även mina älskade syskonbarn.

Jag hatar det. Det bränner och svider. 

Av Elvy-Filippa - 6 juli 2011 21:17

But i´m taking every chance i´ve got. En låt från Panic! At the disco's nya skiva. ajm löving it :D 

Händelse rik helg förövrigt. Det har ju faktiskt varit rallycross. Hängde då med mina syskon och grannens dotter Emelie:) Kul var det iallafall.

Fick ett samtal igår som gjorde att jag bara satt och grät dock. Arg ledsen och besviken var jag. Även om allt hade gått bra så var jag så arg. Tänk iallafall LITE innan du gör något så korkat! 

Förstår inte du att jag inte skulle klara av att finnas om du försvann? 

Nu är det inte på det viset att jag älskar dig som förut men du är fortfarande min vän. Jävla Pucko. 


Call on me so i can make it juicy for you.. 


XOXO Elvy-Filippa <3

Ovido - Quiz & Flashcards