Direktlänk till inlägg 27 februari 2013

Angående "Ventilation"

Av Elvy-Filippa - 27 februari 2013 00:31

Jag har fått mycket skit för att jag yttrade min åsikt men jag står för varje ord. Alla hårda ord och kommentarer rinner bara av mig men man kan inte mer än skratta när man får denna mailad till en.



Jag menar vem är du själv

Vem är du själv då
du är bara bärfis som kallar mig
för härmapa, djurplågare och jävla kärring och ja

Men kolla in dig själv
poppar pocorn utan lock
så inse du är helt jävla körd
har missat tåget så kom an
ifall du vågar
din hjärna är helt död
du pinkar säkert ner dig
när du får en massa spö

och en sko i din rumpa
du vet vad jag gör med din mamma
det finns inget jag kan sumpa

de som ligger på marken får man stå på
och de som viskar de ljuger
om de inte viskar jag är rå

min käft har ingen ändhållplats
så va nu på din vakt
och vill jag säga nå't mer
så blir det sagt

För den som sa't kan också va't
ihop med lite mat
vill jag ha ditt huvud på ett fat
så skära, skära havre
och baka, baka kaka
sen skjuts in i ugnen
och kom aldrig tillbaka

(Vem är du själv)

för den som sa't kan också va't
ihop med lite mat
vill jag ha ditt huvud på ett fat
så skära, skära havre
och baka, baka kaka
in i ugnen och kom aldrig tillbaka

(Vem är du själv)

Lille skit kom igen
din morsa är för givmild
din farsa flera olika män
och min farsa kan spöa säkert fyra, fem
och tror du vi kör schysta regler
är det bäst du skyndar dig hem

försök vara cool när jag dissar dig
men om du vill
kolla in dig själv
så har du en spegel här å glo i

en, två, tre kronor jag vann det är sant
du är en kukskallig gnu
med en rövfyrkant

och det var du som börja
men jag fick sista ordet
ja, jag lajar med dig
som med en fotboll på en sommar dag

du ville ha en duell
nu har du kastat in handduken
nu snackar du inget mer
men gör du det
så ska jag motherfucking tjalla
så du vet det
BIATCH


Har man inget bättre för sig kanske det är dags att skaffa sig en hobby?
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvy-Filippa - 9 januari 2015 00:27

Så vill jag bli författare...Eller djurskyddsinspektör, eller florist, eller något helt annat. Jag känner mig förvirrad. Dom flesta i min ålder vet vad dom vill göra eller så gör dom det redan. Det känns som att jag står och trampar på samma ställe o...

Av Elvy-Filippa - 9 september 2014 12:33

När det står så på skärmen så vet man att det snart är dags att dö lite inombords. Sitter just nu och kollar på när Christopher Odd spelar Outlast. Det är säkert trejde eller fjärde gången jag ser den men blir fortfarande lika skrämd av det spelet. ...

Av Elvy-Filippa - 17 augusti 2014 00:03

Jag vill ha min energi tillbaka! jag vill göra grejer. Ibland går det bra att bara sätta igång även om kroppen och hjärnan säger nej men jag har gjort det lite för många gånger nu den senaste tiden vilket leder till att jag blir så jäkla trött heeeel...

Av Elvy-Filippa - 6 augusti 2014 00:20

Min älskade laptop Marilyn fick gå i graven idag efter 6 år vid min sida. Tydligen var det något fel på grafiken i den och man kunde inte "bara" byta grafikkort i den eftersom det inte funkade så på den modellen. ;(   Men vad gör man då? Jo man å...

Av Elvy-Filippa - 12 november 2013 16:16

Så våran mini-dator crashade för ett tagsedan. Det sög för jag hade min bok på den datorn. iallafall så försökte vi koppla in den hårddisken i min stationära för att se om det gick att rädda någon fil. Men det gick självklart inte. MEn i förrgår fick...

Ovido - Quiz & Flashcards