Alla inlägg under april 2011

Av Elvy-Filippa - 13 april 2011 01:04

Okej okej så illa är det inte , jag vill inte dö :) Är trött och rastlös men det blir bättre , vet inte om jag ska skriva på min bok eller om jag ska plugga.. 


Ge mig musik tips snälla? =)



xoxo


Elvy-Filippa<3

Av Elvy-Filippa - 1 april 2011 01:55

As go låt som jag råkade snubbla över idag tackvare Fredrik Stefansson=D 

Har pluggat lite , varit ute med vira, lekt med Ängla =) 

Imorgon ( tekniskt sett idag) så ska vi åka till Havets Hus i Lysekil med ongarna, Jag och min Äldsta Storasyster Therese. Hon är hård men rättvis. Känner att jag borde be min mamma om ursäkt för hur jag beteede mig mot henne i tisdags. Förlåt för det.


Nu ska jag skriva klart med Tommy sedan nana


xoxo


Elvy-Filippa <3 

Ovido - Quiz & Flashcards