Alla inlägg under november 2009

Av Elvy-Filippa - 28 november 2009 10:57

Nu har jag flyttat till solan jag går på :) gjorde det igår faktiskt.

Jag och en kompis här på skolan som heter sara hällde i oss en liter vin faktiskt :P haha det va roligt ^^


Sedan sat vi i rökrutan och va allmänt jobbiga med en ficklampa hahahahaha , roligt va det iallafall :)


Jag har inte sovit någonting inatt nästan :( jag vet inte varför men jag har vaknat hela tiden och det har vart jätte jobbigt .


Men men ska gå och äta frukost och sedan duscha :)


XOXO


Elvy-Filippa <3

Av Elvy-Filippa - 19 november 2009 15:33

Jag fick städat rummet efter att jag skrev att jag skulle göra det :D Helt otroligt tihi *Har inte städat sedan jag flytta te pappa ^^ Det är illa ;)

Ja som rubiken lyder så sitter jag i skolan just nu och ruttnar (väntar på bussen), det är alltid lika trevligt.

Har Sett Edward idag men jag vågar inte riktigt titta på honom faktiskt , jag vet inte varför jag bara vågar inte .

Jag är så fruktansvärt feg av mig utan någon som helst anledning , vad har jag att förlora?

Hoppas att jag kan va med Kicks och The one and only Caroll :D

Va rätt trött igår när jag va hos Kicks så jag va inte där mer än en timma eller något :/


jaja jag vet inte vad jag ska skriva mer just nu iallafall


XOXO


Elvy-Filippa <3

Av Elvy-Filippa - 3 november 2009 00:10

Och jag längtar faktiskt lite :D mest för att jag kommer få se Edward :D haha .

Jag har kört min UNDERBARA bil Thor <3 idag och det va så jävla roligt ,han går som ett skollat ollon! och du kan räkna med att dom går fort ;)

Jag MÅSTE verkligen städa mitt rum alltså det ser ur som skit här inne , tänk dig att dit rum är en liten låda som någon har skakat runt på... mm precis!


Jaja jag borde sova så jag orkar upp imorgon




XOXO


Elvy-Filippa <3


Crying Shame- Jack Johnson

Av Elvy-Filippa - 2 november 2009 00:12

Så helgen har va as bra :) Tack för en underbar helg :)

Har tänkt mycket på Edward och jag menar man kan ju inte bli mer än nobbad? ellerhur ? visst att det kommer göra ont men det som allt annat går ju över.

Men det är också tanken på att bli "turned down" som gör att man inte vågar för man går ju hellre i ovisshet än att bara fråga av någon konstig anledning.

men men tänkte jag skulle sova nu är rätt sleten


XOXO


 Elvy-Filippa <3


 Notion- Kings Of Leon <3

Ovido - Quiz & Flashcards