Alla inlägg under september 2011

Av Elvy-Filippa - 27 september 2011 15:42

Trodde aldrig att jag kunde hitta någon som är så underbar som du. Eller tekniskt sett så hittade du mig men ändå. Tror inte det finns någon som är så lycklig som jag är nu. 

Du får mig att må så fruktansvärt bra. 

Vill verkligen inte åka hem igen... i än :( 


Är så kär i dig <3


Xoxo  

Din Jessica

Av Elvy-Filippa - 18 september 2011 19:38

Det var funktionärsfest igår och jag vann en assistent! :D haha inte för jag vet vad jag ska ha den till men nu har jag något som Jimmy inte har <3 tihi* 

Tack för igår btw. Att du stod ut med mig när jag hickade, sluddrade, ramlade, skrattade och hickade samtidigt och att jag somnade ifrån dig ^^ Du är bäst<3 


Nu ska jag nörda lite i väntan på att du ringer så jag får höra din röst igen.. 



XOXO


Elvy-Filippa <3

 

Av Elvy-Filippa - 13 september 2011 00:35

För du är så jävla korkad, så fruktansvärd dum. Fattar du ens själv vilken situation du sätter dig i? Instabila människor ska man inte ha med att göra, tro mig. 

Det är synd att du inte har lärt dig någonting av dina tidigare misstag, eller mina misstag. Du vet ju hur det kändes. Det är hur lätt som helst att få dig att må så dåligt igen. Kom ihåg det.


Men men jag orkar inte ta upp detta något mer. var korkad då, var blåst, men kom fan inte till mig sedan. Duger det inte att lyssna på min varning så ska du fan inte komma och gråta på min axel heller sedan. Lär dig att lyssna på vad din magkänsla säger till dig för helvete!


Iallafall så kom jag hem igår och det är skönt att äntligen vara hemma:D 

Har pratat ganska mycket med Jimmy, Han är supermysig och han står ut med att jag inte kan göra två saker samtidigt ^^ Tack <3 


Jag saknar Vira, det är jobbigare nu än vad det var innan. Tycker hela tiden att jag hör henne snarka , gnälla eller vara på simba.. Men hon är inte här längre... Hon har det bra nu och jag måste också förstå det. 

Älskar dig Vira<3 föralltid!


XOXO


Elvy-Filippa <3

Ovido - Quiz & Flashcards