Alla inlägg under juni 2010

Av Elvy-Filippa - 11 juni 2010 21:08

Yes nu har jag fixat och donat hela jävla dagen och jag är inte riktigt nöjd än. ska dammsuga och fixa med tvätten.

Angående mitt förra blogginlägg så har det löst sig. Men det gjorde fortfarande ont.

Förhoppningsvis så börjar jag att jobba på måndag  :D

Sol bad glass och lite mer sol hopppas jag på .

Måste börja träna med Kicks igen alltså^^


jaja pusshej!



P.s Tommy-gun Royal Republic <3 D.s

Av Elvy-Filippa - 7 juni 2010 01:30

är låten jag lyssnar på nu när jag märker hur mycket allt har hunnit och skita sig tack vara att man inte lyssnar på när kroppen säger att man ska sluta. Varför är man så jäkla korkad och inte lyssnar på sigsjälv? Det hela slutar ju men att jag var den som blev ledsen . vilket jag redan visste att det skulle bli. men att du ångrar det.. DET gjorde ont. Ta ur mitt hjärta och trampa på det .. det betyder ju inget endå. as..   



http://www.youtube.com/watch?v=qrOeGCJdZe4

Ovido - Quiz & Flashcards