Alla inlägg under mars 2012

Av Elvy-Filippa - 20 mars 2012 17:45

Så i lördags var jag och min älskade sambo Jimmy ute och shoppade fröer :P haha lite tantigt och gubbigt ja^^ men iallafall så köpte vi även jord och små krukor, blompinnar och lite mer jord. Vi planterade Vaxbönar,gurka, paprika, chili, tomat, bifftomat, rädisor, purjolök, kiwi, physalis och zucchini :) ska även prova plantera lite melon idag :D  så nu har jag ett litet indiantältliknande mini växthus :) jag längtar tills det börjar växa :D Våran balkong kommer bli så mysig :D



Elvy-Filippa out! for now ;)

Av Elvy-Filippa - 15 mars 2012 10:08

För jag saknar min lellegris så hemskt mycket. Det är 55 kilo kärlek där. Han är tigrerad och är 72 cm i manken sist jag mätte honom. Han är rädd för mörker och han har respekt för Missa (Pappas katt som är en väldigt liten katt dessutom). Han kan vara lugnet själv men kan även bli väldigt hispig för inget och då flamsar han bara runt. Han är en blandning mellan Sankt bernhard/ Schäfer/ Golden , han blev tre år den 7 mars. Gizmo <3  

Ovido - Quiz & Flashcards