Alla inlägg under november 2013

Av Elvy-Filippa - 12 november 2013 16:16

Så våran mini-dator crashade för ett tagsedan. Det sög för jag hade min bok på den datorn. iallafall så försökte vi koppla in den hårddisken i min stationära för att se om det gick att rädda någon fil. Men det gick självklart inte. MEn i förrgår fick jag en snilleblixt. Jag har en annan laptop som jag har trott att det är hårddisksfel på så jag satte i hårddisken från min laptop i den lilla datorn! Sedan funkade det perfa!

En glad Jessica sitter nu här och kan skriva på sin bok vart hon vill! :D


Över och ut!

Av Elvy-Filippa - 11 november 2013 21:01

Fan vilken hemsk dag det är idag. Allt är tufft. Det är dock lite lättare nu än vad det var förut. Sitter och dränker öronen med härlig musik. Tipsa gärna om något ni gillar.

Musik är det som verkligen kan ändra mitt humör. Är jag ledsen så lyssnar jag på musik som jag anser är hård. Det brukar få mig att glömma mina känslor. Som nu. In this moment är bra. dock gillar jag bara två låtar. Blood och titeln på detta inlägget.

Ska sätta mig och spela lite WoW såfort jag har kommit in på servern.


Över och ut!

Av Elvy-Filippa - 9 november 2013 18:36

Jag tänker inte gnälla om att jag inte har några läsare. Jag gör detta för mig och om någon hittar min blogg så är det förhoppningsvis roligt för dom en stund.

Det har varit en neråt period för mig det senaste. Jag har velat göra saker men energin har inte funnits där.

Mest av allt så vill jag skriva och rita men jag orkar helt enkelt inte. Jag sitter mycket vid datorn och spelar sedan gör jag inte så mycket mer.

Jag byter just nu mediciner så jag är någonstans mitt i mellan att vara påväg upp och stanna kvar i likgiltheten.

Jag saknar mina syskon och syskonbarn men inte så att det gör ont. Inte just nu iallafall.

Just nu är jag sjuk men, Jimmy med för den delen.

Det kommer en tid (inom snar framtid) då jag kommer vakna en dag och ryka upp mig.

Jag känner det på mig.

Ovido - Quiz & Flashcards