Alla inlägg under augusti 2011

Av Elvy-Filippa - 28 augusti 2011 22:06

JAg önskar att jag kunde visa hur arg jag är just nu. men det är bättre att hålla det inom sig. Jag får inte berätta om det och kan inte förklara för personen i fråga hur jävla korkad personen är. 

Men men det är som det är.

Vira är hos nya ägaren nu och jag har aldrig kännt mig så elak i hela mitt liv. Jag saknar ihjäl mig efter henne. Jag älskar henne så mycket så jag vet helt ärligt inte vad som är rätt och vad som är fel längre.. 

Vill bara ha hem henne igen..


xoxo


Evly-Filippa<3

:D

Av Elvy-Filippa - 22 augusti 2011 22:15

Det är inte så dåligt som det har varit faktiskt. Tack vare nyfunna vänner och att jag själv har kommit till insikt med en hel del. 

Det kommer inte bli lätt men ibland måste man helt enkelt göra det som är rätt. Det gäller att inte vara självisk. 

Har hittat ett nytt favoritband, Trapt heter dom. 

Bästa låten just nu " Ready when you are". 

På fredag drar jag ner till Göteborg:D det ska bli roligt. Längtar som fasen , trots att jag antagligen kommer få igen när jag har varit så uppkäftig :P hahaha. Gammel elefant:P 


Nej jag ska gå ner te grannen och dricka lite kaffe :D 


xoxo


Elvy-Filippa <3

Ovido - Quiz & Flashcards