Alla inlägg under februari 2011

Av Elvy-Filippa - 19 februari 2011 18:13

 Skägg det bästa en man kan ha? *tittar på biler och drägglar*

Av Elvy-Filippa - 18 februari 2011 15:49

haha älskar sånt ^^ Det politiskt korrekta sättet att säga att någon är korkad på :D Alltid lika underhållande.

Har flyttat till egen lägenhet och jag känner mig så ensam så det är helt galet. Har inte så värst mycket saker än men det kommer väl antar jag :) 

Nästa vecka ska jag ner till Götelaborg :D Fest blire då!

Jag älskar att vakna av söta sms, synd att det inte har hänt på en sisådär två år :P 

Äntligen har jag fått sova en natt, det spökar i min lägenhet så radion i köket håller på. 

Igår natt så började CD-skivan som satt i att spela sedan helt plötsligt hörde man att knappen drogs åt sidan så radion sattes igång istället, det va mindre coolt. 

Den höll på lite inatt med men då gick jag upp och drog ur sladden ^^ 

Men men nu har jag meddelat att jag ska ner så nu vet ni :) 


XOXO


Elvy-Filippa <3

Av Elvy-Filippa - 8 februari 2011 13:31

She´s like the wind - Patrick Swayze ft. Wendy Fraser. Älskar den <3


 Idag ska jag plugga samhällskunskap , känns bra. Är dock väldigt trött , som vanligt 


Xoxo


Elvy-Filippa


P.s R.i.p Patrick Swayze 1952-2009 <3 D.s

Av Elvy-Filippa - 3 februari 2011 08:29

One of my reasons :) Where would i be without you?


  

Av Elvy-Filippa - 1 februari 2011 01:21


Jag vill inte vara ensam längre. Jag vill ha närhet och trygghet. Någon jag kan somna brevid och kalla en massa löjliga söta smeknamn.  Någon jag kan krama och sakna ibland. En som ser det i mig som jag inte själv ser. Någon som tycker om mig precis för den jag är. 
Det är tre år sedan jag hade något sådant nu och jag skämms absolut inte för att säga att han inte var ensam om att betee sig illa. Vi alla har ju våra brister. Det är inte dom vi ska koncentrera oss på. Det är allt som är bra. 
Hans omfamning, sättet han tittar på en, känslan man får varje gång läpparna möts, hans doft, hans ögon, leendet.. Jag saknar det. Jag vill inte vara ensam längre.

Jag vill inte vara ensam längre. Jag vill ha närhet och trygghet. Någon jag kan somna brevid och kalla en massa löjliga söta smeknamn.  Någon jag kan krama och sakna ibland. En som ser det i mig som jag inte själv ser. Någon som tycker om mig precis för den jag är.

 Det är tre år sedan jag hade något sådant nu och jag skämms absolut inte för att säga att han inte var ensam om att betee sig illa.

Vi alla har ju våra brister. Det är inte dom vi ska koncentrera oss på. Det är allt som är bra.

Hans omfamning, sättet han tittar på en, känslan man får varje gång läpparna möts, hans doft, hans ögon, leendet.. Jag saknar det. Jag vill inte vara  ensam längre.




Ovido - Quiz & Flashcards